2/2021, 43. VUOSIKERTA
Intro
Nina Öhman, päätoimittaja
Artikkelit
Annukka Hirvasvuopio-Laiti (Hirvas-Niillasa Heaikka Annukka)
Jårgaleaddji – kun nykyaikainen äänitetuotanto saapui Saamenmaalle
Petri Kuljuntausta
Kone ei treenaa ja turhaudu, AI-säveltämisen ja -esittämisen lupaukset ja varjopuolet
Inkeri Jaakkola
Läsnä- ja poissaolon hämärtyminen Michel van der Aan multimediaalisessa oopperassa Blank Out
Kai Åberg
Sosiaalinen media ja suomalaisen romanimusiikin muutos?
Nico Mangifesta
A Sonic Reinterpretation of the Ombak in the Balinese New Music for Gamelan of Yan Priya
Kumara Janardhana
Antti Okko
Punainen Aalto – venäläisrokkarit Yhdysvalloissa 1986–1991
Posterit
Helen Metsä
Laps ́ rannan villi ja vieno – itämaisen eksotiikan representaatiot Sulho Rannan sävellystuotannossa
Anna-Elena Pääkkölä
Ecofeminist community in Björk’s music video Utopia (2017)
Gustavo Souza Marques
Rap, Race and its Masks: When Frantz Fanon Meets the Musical Work of Tyler, the Creator
Sydney Schelvis
4DSOUND:A NewTechnology?
Kai Tuuri, Oskari Koskela, Heli Tissari ja Jukka Vahlo
Pelimusiikkiin kiinnittyneet maailmat
Outro
Riikka Hiltunen
Lectio praecursoria: Foresightfulness in the creation of pop music – Songwriters’ insights,
attitudes and actions (Ennakoivuus popmusiikin tekemisessä: Musiikintekijöiden näkemyksiä, asenteita ja toimintaa)